Hoe Cleanz werkt
Jouw was wordt door ons opgehaald, verzorgd en teruggebracht in een prachtige staat. Bij Cleanz maken we het jou gemakkelijk.
Jouw was wordt door ons opgehaald, verzorgd en teruggebracht in een prachtige staat. Bij Cleanz maken we het jou gemakkelijk.
Plaats een bestelling online: Klik op bestellen en registreer je voor de eerste keer of ga door als gast. Wij raden je wel aan om een account te maken. Dit is handig voor toekomstige bestellingen, zo hoef je geen adressen meer in te voeren en kun je alle bestellingen terug zien.
Hierna selecteer je de items die je wilt laten reinigen en vul je vervolgens het ophaal- en bezorgadres in (of je selecteert deze vanuit je favorieten adressen als je bent ingelogd).
Daarna kies je de ophaal- en bezorgdag samen met de tijdsloten die jou het beste uit komen. Tenslotte betaal je gemakkelijk online met iDeal, Apple Pay of creditcard.
That’s it! Je bestelling is geplaatst en je bent van je waszorgen af. Lekker he?
Nadat je de bestelling hebt geplaatst, komt er een Cleanz Valet langs om je kleding op te halen op de dag en tijdslot die jij hebt gekozen. Bij je eerste bestelling ontvang je gratis je eigen persoonlijke waszak!
Aan deur wordt jouw bestelling overgezet in de Cleanz waszakken. Je ontvangt een Laundry zak voor je standaard wasgoed en een Dry Cleaning zak voor je stoom- en strijkgoed. Standaard worden de items voor de stomerij service aan deur geteld en gecontroleerd met de overzicht van je bestelling. De wasgoed wordt achteraf op locatie gewogen om zo te checken of deze met je bestelling klopt.
Bij je tweede bestelling heb je de persoonlijke waszak al in huis, want die laten we bij de bezorging bij je achter. Je items moeten altijd mee in je persoonlijke Cleanz waszak.
Alle bestellingen bij Cleanz worden na het ophalen gebracht naar onze Cleanz Center. Dit is de thuisbasis waar alles wordt gecontroleerd, verwerkt, gesorteerd en gereinigd.
Jouw wasgoed wordt gewogen en gecontroleerd met je bestelling. Items voor de stomerij service worden hier nogmaals geteld, gecontroleerd en gelabeld. We checken of er geen bijzonderheden zijn die eventueel gemarkeerd moeten worden.
Met het verwerkingsproces kan het voorkomen dat er misschien een andere item of een te kleine waspakket is geslecteerd. In dit geval communiceren wij dat altijd en ontvang je na akkoord een factuur per mail of een betaallink om het resterend bedrag te betalen.
Het echte werk. Hier gaan onze wasprofessionals voor jou hard aan de slag
Je was wordt gesorteerd op kleur en de juiste wasprogramma wordt gekozen. Je was wordt gedroogd en netjes gevouwen.
De kledingstukken worden gecontroleerd op vlekken en waar nodig behandelt. De items worden gereinigd, gestreken en gehangen afgeleverd.
De overhemden krijgen een uitgebreid behandeling en worden gecontroleerd op vlekken. De kragen en boorden worden standaard behandeld. De overhemden worden dan gereinigd en strak gestreken.
Grote items zoals dekbedden, dekens en matras-hoezen worden professioneel gereinigd in onze grote wasmachines. De items worden gecontroleerd, waar nodig voorbehandeld en dan gereinigd. Na de reiniging kun jij weer heerlijk slapen.
Alle lakens voor de lakenpakket service worden professioneel gereinigd en strak gestreken. Jij ontvangt je lakens schoon en gestreken weer terug bij je deur, zonder enkele moeite. Schone gestreken lakens dragen ook bij een goede nachtrust.
Jij wast, wij strijken. Doe je toch liever zelf de was, maar heb je een hekel aan strijken? Geen zorgen, Cleanz levert een eerste klasse strijkservice voor je kledingstukken.
Done! Je bestelling is klaar en ingepakt. Een Cleanz Valet komt langs om je kleding te bezorgen op de dag en het tijdslot die jij hebt gekozen. Vervoerd in je persoonlijke Cleanz waszak om je items te beschermen.
Het enigste wat jij nog voortaan hoeft te doen is je schone was aannemen. De Cleanz waszak laten we bij je achter, zodat je deze voor je toekomstige orders kunt gebruiken.
Bekijk dan onze FAQs pagina. Hier vind je antwoorden op veel vragen. Grote kans dat jouw vraag ertussen zit!
Wij doen jouw was.
Jouw was wordt door ons opgehaald, verzorgd en teruggebracht in een prachtige staat. Bij Cleanz maken we het jou gemakkelijk.
Plaats een bestelling online: Klik op bestellen en registreer je voor de eerste keer of ga door als gast. Wij raden je wel aan om een account te maken. Dit is handig voor toekomstige bestellingen, zo hoef je geen adressen meer in te voeren en kun je alle bestellingen terug zien.
Hierna selecteer je de items die je wilt laten reinigen en vul je vervolgens het ophaal- en bezorgadres in (of je selecteert deze vanuit je favorieten adressen als je bent ingelogd).
Daarna kies je de ophaal- en bezorgdag samen met de tijdsloten die jou het beste uit komen. Tenslotte betaal je gemakkelijk online met iDeal, Apple Pay of creditcard.
That’s it! Je bestelling is geplaatst en je bent van je waszorgen af. Lekker he?
Nadat je de bestelling hebt geplaatst, komt er een Cleanz Valet langs om je kleding op te halen op de dag en tijdslot die jij hebt gekozen. Bij je eerste bestelling ontvang je gratis je eigen persoonlijke waszak!
Aan deur wordt jouw bestelling overgezet in de Cleanz waszakken. Je ontvangt een Laundry zak voor je standaard wasgoed en een Dry Cleaning zak voor je stoom- en strijkgoed. Standaard worden de items voor de stomerij service aan deur geteld en gecontroleerd met de overzicht van je bestelling. De wasgoed wordt achteraf op locatie gewogen om zo te checken of deze met je bestelling klopt.
Bij je tweede bestelling heb je de persoonlijke waszak al in huis, want die laten we bij de bezorging bij je achter. Je items moeten altijd mee in je persoonlijke Cleanz waszak.
Alle bestellingen bij Cleanz worden na het ophalen gebracht naar onze Cleanz Center. Dit is de thuisbasis waar alles wordt gecontroleerd, verwerkt, gesorteerd en gereinigd.
Jouw wasgoed wordt gewogen en gecontroleerd met je bestelling. Items voor de stomerij service worden hier nogmaals geteld, gecontroleerd en gelabeld. We checken of er geen bijzonderheden zijn die eventueel gemarkeerd moeten worden.
Met het verwerkingsproces kan het voorkomen dat er misschien een andere item of een te kleine waspakket is geslecteerd. In dit geval communiceren wij dat altijd en ontvang je na akkoord een factuur per mail of een betaallink om het resterend bedrag te betalen.
Hier gaan onze was professionals voor jou hard aan de slag.
Je was wordt gesorteerd op kleur en de juiste wasprogramma wordt gekozen. Je was wordt gedroogd en netjes gevouwen.
De kledingstukken worden gecontroleerd op vlekken en waar nodig behandelt. De items worden gereinigd, gestreken en gehangen afgeleverd.
De overhemden krijgen een uitgebreid behandeling en worden gecontroleerd op vlekken. De kragen en boorden worden standaard behandeld. De overhemden worden dan gereinigd en strak gestreken.
Grote items zoals dekbedden, dekens en matras-hoezen worden professioneel gereinigd in onze grote wasmachines. De items worden gecontroleerd, waar nodig voorbehandeld en dan gereinigd. Na de reiniging kun jij weer heerlijk slapen.
Alle lakens voor de lakenpakket service worden professioneel gereinigd en strak gestreken. Jij ontvangt je lakens schoon en gestreken weer terug bij je deur, zonder enkele moeite. Schone gestreken lakens dragen ook bij een goede nachtrust.
Jij wast, wij strijken. Doe je toch liever zelf de was, maar heb je een hekel aan strijken? Geen zorgen, Cleanz levert een eerste klasse strijkservice voor je kledingstukken.
Done! Je bestelling is klaar en ingepakt. Een Cleanz Valet komt langs om je kleding te bezorgen op de dag en het tijdslot die jij hebt gekozen. Vervoerd in je persoonlijke Cleanz waszak om je items te beschermen.
Het enige wat jij nog voortaan hoeft te doen is je schone was aannemen. De Cleanz waszak laten we bij je achter, zodat je deze voor je toekomstige orders kunt gebruiken.
Bekijk dan onze FAQs pagina. Hier vind je antwoorden op veel vragen. Grote kans dat jouw vraag ertussen zit!
Wij doen jouw was.
[ByConsoleWcLaundryservice_search_by_postcode]